人気ブログランキング | 話題のタグを見る

My Gallery

magnifika.exblog.jp
ブログトップ
2008年 12月 04日

あなたの虹はどんな色? my rainbow


あなたの虹はどんな色?/What color is your rainbow?

私magnifikaの虹:

Your rainbow is shaded white and violet.

 
 
 
 
 
 
 

What is says about you: You are a contemplative person. You appreciate beauty and craftsmanship. People depend on you to make them feel secure. You are patient and will keep trying to understand something until you've mastered it.

Find the colors of your rainbow at spacefem.com.



ご近所のRaymondさんのサイトで知った自分の虹色の知り方。こんなぼやけた虹なのだと気付かされました。簡単な質問にチェックを入れるだけで自分の虹の色が判明します。お試し下さい。時を置いて再び試しても同じ虹になるので不思議です・・・

I learned how to know my own rainbow color through my neighbor Raymond's site. Never expected my rainbow to be so vague!
Why don't you give it a try?









コメント/Comments

私もやってみました。同じくぼわ〜っとしてましたよ(^^)
投稿情報: Nana | 2008/12/05 01:57

私もやってみました。
蓼科の高原の緑のようでした。
投稿情報: Poran | 2008/12/05 14:32

そうでしたか?少し嘘をついてもくっきりとした絵のような虹を出してみたい誘惑にかられます :-)
投稿情報: magnifika | 2008/12/06 20:50

Pranさんが高原の緑の虹ですと、結構当たっていますね。信頼性が高いかもしれません。私も何度もやり直したのですが、やはりこんなものでした・・・少しがっかりしておりますが・・・
投稿情報: magnifika | 2008/12/06 20:53

by magnifika | 2008-12-04 00:10 | 日常のあれこれ/Tidbits


<< 庭の贈物: 最後の落葉 gif...      冬蓮陰翳 Lotus in D... >>